måndag 14 juni 2010

Nu är nästan allt fixat inför två veckor av nöje

Kom hem precis efter en promenad med min lilla gumma. Andra i ordningen för dagen. Förra var ju på en bra bit över fyra timmar. Gick in till stan och tog en Croque Madamme på franska bageriet. Alltid lika gott, faktiskt. Sedan bar det av till Olskroken och Strömvalls Sportfiske där. Kände mig faktiskt lite tvungen att skaffa ett metspö till. Jag har ju ett tremetersspö redan, men har nu införskaffat ett fyrameters. Ska bli kul och inviga detta nästa vecka. Och ni som inte har koll så drar jag och min kärlek iväg på två veckors semester, typ. Det blir en veckas fiske och en vecka kombinerat med fiske och jakt. Ser så förbannat mycket fram emot det där! Bara hon och jag och en massa natur! Mumma!!

Och nu skall jag spela en omgång League of Legends och efter det blir det minsann till att göra mat. Kokt färskpotatis, löksås samt stekt falukorv och knaperstekt fläsk står på menyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar